niedziela, 29 kwietnia 2012

Fourth


Weszli do małego zagraconego pomieszczenia. Wszystko było przesiąknięte wilgocią i zasypanie kurzem. Drew od razu zaczął kichać, alergia robi swoje. W pokoju było ciemno, jednak o dziwo nie potrzebowali zapalać światła. Wszystko widzieli wyraźnie co ich trochę zdziwiło. Podeszli do kartonów na których wielkimi literami napisane było „Amber” . Usiedli na podłodze i zabrali się za przeglądanie rzeczy zgromadzonych w obszernych pudłach. 
-Myślałaś już o tym kim- chłopak kichnął po czym dokończył- jesteśmy?
-No coś Ty całkowicie to olałam, ponieważ wolałam myśleć o tym co zrobić na kolacje dla naszej uroczej Megan. –powiedziała Rose z ironią i spojrzała na niego spode łba. – Jasne że myślałam, przez te całe zagadki podpadłam trochę dla pana Adamsa.
-Ja też o tym myślałem i szczerze to nic nie wymyśliłem. – kolejne kichnięcie.- Musimy się streszczać bo zaraz zakicham się na śmierć. –Powiedział z kwaśną miną.
-Mam!- powiedziała w triumfem w głosie Rosalie. –Dobra, możemy stąd iść.
Wparowali do pokoju chłopaka. Blondynka usiadła na podłodze opierając się plecami o łóżko, a  jej brat zajął miejsce naprzeciwko niej. Dziewczyna zdjęła z szyi wisiorek i gestem nakazała chłopakowi dać sygnet. Czekało ich teraz rozszyfrowanie zamka. Drew obejrzał go dokładnie i w odpowiednie miejsce przyłożył przedmioty należące do nich. Usłyszeli ciche kliknięcie.
-Udało się. –powiedział radośnie.
Otworzyli księgę a z jej wnętrza wyleciała koperta. Rose odłożyła na bok książkę i wzięła w dłonie lekko pożółkłą kopertę. Otworzyła ją i wyjęła z środka zapisaną starannie kartkę, od razu rozpoznała pismo matki. Dziewczyna wzięła wdech i zaczęła czytać na głos.
Kochane dzieci.
Jeśli sami musieliście odnaleźć księgę, to znaczy, że ja już jestem na innym świecie. Mam nadzieję że tata dobrze się wami zaopiekuje.
Zapewne pierwsze ataki były dla was szokiem, ponieważ nie mieliście pojęcia że cos takiego nastąpi, nikt was nie przygotował. Wierze jednak że uda Wam się przez to przejść. Macie przecież siebie.
Jest jednak jeszcze jedna osoba która Wam pomoże. Gdy już dowiecie się kim jesteście udajcie się do cioci  Sary.
Kocham Was. Mama.
Gdy Rose skończyła po jej policzku spłynęła łza, lecz ona szybko wytarła ją rękawem. Choć minęły już cztery lata, to i tak każde wspomnienie mamy zadawało jej ból.
-Czyli nie będziemy z tym sami. Tylko jest jeden problem. Jak niby ojciec puści nas do ciotki Sary, która mieszka w Detroid? –powiedział Drew.
-Tata nie będzie musiał o niczym wiedzieć. Mam pewien pomysł.-odparła Rose chowając kartkę do koperty.
-Jaki?
-Ja mam trochę swoich oszczędności, wystarczą one na pewno na bilet w jedna stronę, a jeśli poprosimy ojca na pewno da nam trochę kasy. Przecież on myśli ze pieniądze zastąpią wszystko.
-No racja, ale to nie zmienia faktu że  on nie zgodzi się na ten wyjazd.
-Ale on nie musi o niczym wiedzieć. Po prostu zawiadomimy ciocię spakujemy się i wyjdziemy do szkoły, a zamiast tam udamy się do Sary.
-No dobra, może się uda. A teraz musimy wreszcie dowiedzieć się kim jesteśmy. –powiedział zniecierpliwiony chłopak.
Rosalie wzięła księgę na kolana i otworzyła ją. Ich oczom ukazały się przeróżne zdjęcia różnych osób, wyglądało to na kronikę rodzinną. Były również puste miejsca na, jak się domyślili ich zdjęcia, a później także ich potomków.
-Zdjęcia naszych przodków. I co nam to daje? To raczej nie wyjaśnia sprawy. –Powiedziała Rose i odłożyła energicznie księgę.
-Czekaj… -powiedział nagle chłopak, otworzył tylną okładkę a ich oczom ukazał się piękny, starannie zdobiony, pisany ręcznie tekst. Rodzeństwo spojrzało na siebie i zabrało się do czytania. 
_______________________________________________________
Jest i czwóreczka ; ) . 
no i udało się, dobiliście obserwatorów do 10, a a dacie radę do 18 obserwacji i 10 komentarzy? ; D
Jeśli wam się uda to dodam piąteczkę; ) .
Wierzę w Was ; p 
Ewa ;D

28 komentarzy:

  1. Piękne! czekam na następny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe piszesz i czekam na następny !

    Zapraszam także do mnie : www.brulionwkratke.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kim oni są ja się pytam ?! W takim momencie zachciało ci się przerywać..!Ale ci wybaczam ,bo rozdział jest BOSKI ..! Ludzie nie pisz tak dobrze ,bo nie mam czego krytykować ..! Choć może to dobrze.
    Czekam na następny..;)
    Miłej majówki..;>
    Pozdrówka

    OdpowiedzUsuń
  4. chce kolejna czesc : D .

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe co to za szantaż my chcemy kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Zarąbiste :D
    Nawet podobne do moich późniejszych rozdziałów :D
    Zapraszam do mnie : http://holly-life-is-beautiful.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piszesz dobrze. Nie napiszę, że bardzo dobrze, bo popadniesz w samozachwyt:)
    Opowiadanie mnie zaciekawiło i myślę, że zostanę na dłużej. Czekam na kolejny rozdział.
    Pozdrawiam,
    Nieśmiertelna. [krolewna-zlodziei.blog.onet.pl]

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest cudowne! Czekam na następny rozdział!

    Angaliora

    P.S. Zapraszam do mnie na http://historie-fantasty.blog.onet.pl/ oraz http://stories-of-love.blog.onet.pl/ i http://tajemnica-samotnika.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. dobre ;)
    bardzo dobre ;)

    ja piszę opowiadanie o Justinie Bieberze jeśli to cię nie kręci to nie wchodź, ale jeśli chcesz coś przeczytać to :
    http://justin-bieber-love-xd.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawaj szybko nn :)
    Świetne opowiadanie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow :D Świetnie to napisałaś. Interesujące :) Masz bogate słownictwo i piszesz rozbudowane opisy. To mi się podoba ;)


    ___
    http://do-u-love-me-show-me-that.bloog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Odmowa Oceny!
    Przed zgłoszeniem się należy przeczytać regulamin. Do kolejki zgłaszamy się wypełniając formularz podany w regulaminie. Zgłoś się ponownie wypełniając formularz. Czekam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się to;3
    Zapraszam do mnie;*
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Suuper blog :*
    Masz talent :)
    Zapraszam do mnie !! all-about-life-claudia.blogspot.com
    Obserwuję i liczę na to samo ^^ Pozdrawiam <33

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny rozdział ! Aż miło się czyta. ;) U mnie nowy rozdział . :) life-painted-pencil .. ;) Zapraszam .

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeśli chcesz, możesz zgłosić się do ocenki, już teraz.
    nasza-ocenialnia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. http://my-whole-passion.blogspot.com/ .. to mój nowy blog, jak możesz, to wpadaj .. Z góry dzięki. ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. http://nasza-ocenialnia.blogspot.com/ ---> chcesz poznać naszą opinię na temat Twojego bloga ? Zgłoś się do oceny! Pamiętaj o przeczytaniu regulaminu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na moim blogu my-whole-passion.blogspot.com , nowy post. ;) Zapraszam. xd

    OdpowiedzUsuń
  20. http://my-passionate-world.blogspot.com/ mój nowy blog.. Zajrzysz ? Tamten my-whole-passion już jest usunięty.

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie na my-passionate-world.blogspot.com

    Nowy post. ;) Zapraszam . ;d

    OdpowiedzUsuń
  22. Ooo .. ;) Nowy wygląd. ; D Jest świetny. u mnie na my-passionate-world.blogspot.com nowy post. ;D Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przeczytałam wszystko i podoba mi się , a tytuł muzyki jaki .? wiem że ze zmierzchu ale nie znam tytułu. A co do blooga to mam kilka zastrzeżeń , ale ogólnie bardzo ładnie , naprawdę będę wpadać częściej ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tytuł piosenki to "eyes on fire" ; ) .
      Jakie zastrzeżenia? Fajnie jeśli się nimi ze mną podzielisz, będę wiedziała co mogę zmienić. ;p

      Usuń
  24. no oki jest ponad 10 komentarzy i 18 obserwacji ja chce następny rozdział tylko już bez szantażu :P

    OdpowiedzUsuń
  25. przeczytałam wszystkie rozdziały i jestem pod wrażeniem. uwielbiam, jak opisujesz wszystkie ich emocje i rozmyślania. do tego cały tekst ładnie się klei i czyta się go tak szybko, z zaciekawieniem. masz talent, dziewczyno, naprawdę :)
    jeśli znajdziesz czas, to zajrzyj do mnie chyba, że boisz się złych snów, hehe :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń