poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Prologue


Szczupła blondynka siedziała na trawie wpatrzona w blask zachodzącego słońca. Po jej policzkach spływały łzy. Chciała móc cofnąć czas o 4 lata i jakoś odwrócić to co się stało. Zapewne wtedy wszystko potoczyło by się inaczej. Teraz już nic nie mogła zrobić. Cieszyła się jednak tym, że już za rok będzie w pełni samodzielna i będzie mogła się wyprowadzić. Nagle dziewczyna poczuła przeraźliwy ból w skroniach, złapała się za głowę i krzyknęła. 
________________________________________________
Bardzo krótki prolog, ponieważ talentu do ich pisania to ja nie mam niestety. ; ) 
1 rozdział już napisany i czeka na wstawienie. 
Może jeszcze dzisiaj się pojawi. 
Ewa  ; )

4 komentarze:

  1. Och no co ty właśnie masz talent..Bo gdyś nie miała to bym tego nie czytała..A czytam więc to znaczy , że masz ..! Rozdział fakt krótki ale i tak emocjonujący , bo mnie strasznie ciekawi o czym on będzie..;)Powiem , że się pod koniec trochę przeraziłam ale to trochę.. Rosalia jakie to piękne imię moja bohaterka też ma tak na imię to mnie motywuje by czytać dalej..;)i nie tylko to..Jeny skąd ty bierzesz te zdjęcia.?Ja mam taki problem , że nigdy nie mogę znaleźć tych odpowiednich.
    Bussi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zdjęcia to jest największy problem. Dużo szukam na fejsie na kontach typu "jesteś za ładna, giń". No i baaardzo dziękuje za motywujący mnie komentarz ;D. Mam nadzieje ze sie nie zawiedziesz ;).
      Zaraz dodam pierwszy rozdział ;p

      Usuń
  2. Prolog zachęcający, obserwuję;)
    Zapraszam do mnie:
    http://so-close-so-far-js.blogspot.com/
    Komentarze mile widziane!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny :) już lece czytać kolejne rozdziały :P

    OdpowiedzUsuń